Blade gezocht

Zoek je iets specifieks voor jouw Blade? Doe hier een oproep.
Plaats reactie
Sander
Site Admin
Berichten: 496
Lid geworden op: 04-06-2013 21:29
Blade gezocht

Bericht door Sander » 03-03-2014 21:36

Hallo,
via onze website is het volgende bericht binnengekomen:

"Misschien kan u me helpen in mijn speurtocht naar mijn oude Fireblede. Het betreft een model SC28 bwj 03/09/1992 dewelke volledig was omgebouwd naar een HRC Mick Doohan replica, dwz met een volledige racekuip in HRC kleuren, een frame, achterbrug en aanbouwdelen gespoten met een finishvlagmotief en vele speciale onderdelen.
Mijn Fireblade is door iemand aangekocht uit Nederland in ongeveer 2004, deze persoon heeft mij destijds nog gecontacteerd wegens problemen bij het invoeren van mijn Blade. Ik heb van deze persoon geen gegevens en ik weet ook niet of mijn Blade hoe dan ook nog in Nederland is. Het chassisnummer van mijn Blade was SC282008775.
Misschien kunnen jullie mij terug op het spoor zetten met deze gegevens? Ik heb er ook niet veel foto's meer van maar ik kan u, indien gewenst , wel enkele foto's doormailen. Ikzelf ben woonachtig in Belgie, indien u meer informatie hebt voor mij dan hoor ik het graag.

Afbeelding

Alvast bedankt en vriendelijke groeten,

Smet, Serge"

Indien iemand dhr. Smet kan helpen graag even een berichtje.
Er gaat niets boven het origineel!

Vuurblaadje
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-01-2014 23:07

Bericht door Vuurblaadje » 07-04-2014 09:11

Of het chassisnummer klopt niet, of hij heeft nooit op Nederlands kenteken gestaan.

Ik heb namelijk even geïnformeerd bij mijn vrienden van de RDW en krijg de volgende reactie;

Na controle van het chassisnummer blijkt dat op het betreffende chassisnummer geen Nederlands kenteken geregistreerd is of in het verleden geregistreerd is geweest.
Liever een pak vol zweet, dan geen vel meer op mijn reet.

Das Beste oder nichts


Plaats reactie