weer terug thuis

Alle door de club georganiseerde toertochten vind je hier.
pascalsc33
Berichten: 42
Lid geworden op: 15-02-2014 11:47
weer terug thuis

Bericht door pascalsc33 » 11-09-2015 18:51

Hoi Bladerunners,

Via deze weg wil ik toch laten weten dat ik inmiddels weer thuis ben en bezig ben met opknappen.
Ook wil ik iedereen bedanken voor de interesse en het medeleven dat getoont is zij het via faceboek, kaartje of anders echt heel erg leuk!!
Tja en verder het botten verhaal groeit wel aan elkaar wat nog een beetje zorgelijk is , is mijn oog zie bijna niks links maar merk wel een lichte verbetering elke dag dokter houd zich erg op de vlakte kan 2 kanten opgaan. Ik zal jullie via het forum op de hoogte houden.Ik blijf zelf positief en ja onkruid vergaat niet.

ScheurA
Berichten: 53
Lid geworden op: 25-01-2014 20:46

Bericht door ScheurA » 11-09-2015 19:16

Hoi pascal

Dat was wel effe schrikken denk ik.
Ik hoop dat herstel spoedig goed verloopt.
Neem goed de tijd ervoor.
Betreft oog lijk mij wel effe spannend.

Hou ons op de hoogte.

Hoop dat in november het al een stuk betere gaat en dat je eventueel met non activiteit in ieder geval mee kan eten met je fireblade vrienden.

Groetjes albert

Wouter
Berichten: 15
Lid geworden op: 13-06-2013 19:29

Bericht door Wouter » 11-09-2015 21:57

Hey Pascal,
Goed dat je weer thuis bent!
Veel sterkte met je herstel en hopelijk kom je er snel weer bovenop.
Groetjes, Wouter

Sander
Site Admin
Berichten: 496
Lid geworden op: 04-06-2013 21:29

Bericht door Sander » 12-09-2015 00:33

Fijn dat je weer thuis bent. Succes met het herstel.

Groetjes Sander
Er gaat niets boven het origineel!

claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17

Bericht door claudiaw » 12-09-2015 21:00

Hoi Pascal! Zo fijn dat je weer thuis bent!!! Van zo een oog verhaal door een klap heb ik nu al meerdere keren gehoord..ik werk ja ook in de zorg dus hoor ik soms wat natuurlijk...altijd weer goed gekomen zo ik ga ervan uit bij jou ook!! Dus niet zo veel zorgen maken en lekker verwennen laten thuis!! :-)
Idd...hopelijk zien we je gauw weer met mooie plannen voor je volgende blade. Beetje voorzichtig doen volgende keer, mate, kan je wel!! :-)
Vele lieve groeten en tot gauw!! Claudia
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)

claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17

Bericht door claudiaw » 22-09-2015 16:13

Hoi Pascal!! Hoe is het met jou?? Gaat het weer een beetje? Vooral, is jouw oog beter? Hopelijk!!!! Vertel weer een beetje als je wilt..
Lieve groetjes naar Limburg of zo, waar je woont. ..
Heel snel gezond worden!!
Gr. Claudia
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)

pascalsc33
Berichten: 42
Lid geworden op: 15-02-2014 11:47

Bericht door pascalsc33 » 22-09-2015 16:46

claudiaw schreef:Hoi Pascal!! Hoe is het met jou?? Gaat het weer een beetje? Vooral, is jouw oog beter? Hopelijk!!!! Vertel weer een beetje als je wilt..
Lieve groetjes naar Limburg of zo, waar je woont. ..
Heel snel gezond worden!!
Gr. Claudia
Hey Claudia tja arm been en ribben herstellen vrij snel Sharon heeft vandaag de nietjes eruit gehaald over een week of 3 gaan de ijzeren pinnen uit mijn vinger misschien nog op de O K maar dat wisten ze nog niet. Met het oog gaat het beter maar is heel minimaal heb van de week iemand hier gehad daar heeft dit een jaar geduurt hoop het niet want motor rijden zo is gewoon niks. Ik denk dat er in november ofzo een non motor activiteit is hoop dat ik dan al kan autorijden zie ik jullie dan weer. :D

claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17

Bericht door claudiaw » 22-09-2015 16:56

Oh hallo!!
Dank je voor de reactie!!! Hmmm...Sharon maakt ook wat mee met je, zeg:-)
Dat duurt alles hey...ik hoop dat het alles in de komende maanden weer in orde is en jij geen problemen en klachten meer hebt!! Belangrijk is dat je weet dat alles weer goed komt!!! Dat is toch fijn! En het komt de winter dus toch niet zo lekker rijden...:-)
Ja..we gaan bowlen 14 november! Hopelijk gaan we jou daar zien!!
Hang in there!! Komt goed!!
groetjes, c
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)

claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17

Bericht door claudiaw » 01-11-2015 22:20

Hoi Pascal!
Lang niks van jou gehoord!!!
Gaat het weer?? Jouw oog duurt het langst om beter te worden heb ik van Eric gehoord...pfff...
Hopelijk kom je naar de bowling. Eric wil ook komen heeft hij gezegd..
Alle weer wat kletsen en dan is toch winterpauze..:-)
Vele lieve groeten en wordt snel helemaal gezond!!
Claudia
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)

pascalsc33
Berichten: 42
Lid geworden op: 15-02-2014 11:47

Bericht door pascalsc33 » 02-11-2015 16:15

claudiaw schreef:Hoi Pascal!
Lang niks van jou gehoord!!!
Gaat het weer?? Jouw oog duurt het langst om beter te worden heb ik van Eric gehoord...pfff...
Hopelijk kom je naar de bowling. Eric wil ook komen heeft hij gezegd..
Alle weer wat kletsen en dan is toch winterpauze..:-)
Vele lieve groeten en wordt snel helemaal gezond!!
Claudia
Hoi Claudia 2 weken geleden hebben ze op de O K de pinnen uit mijn vinger gehaald. Dat gaat eigenlijk verder goed ben al bezig met therapie. Ribben en knie al bijna geen last meer van. Ben ook vandaag naar de Oogarts geweest daar heb ik minder goed nieuws gehad. Het blijkt dus dat ik schade heb opgelopen aan de Oogzenuw waardoor ik met links slecht blijf zien. Ze willen het nog een maand aankijken voor misschien iets met een bril te bereiken maarja geloof het zelf niet zo hard en eerlijk gezegd had ik dit zelf ook al een beetje in de gaten. Naar de bowling kan ik helaas niet komen heb geen vervoer mag zelf pas weer rond 5 december auto rijden.


Plaats reactie