Hondadag 4-takt bromfietsen vereniging 21-06-2015 Den Bosch

Een evenement dat niet op de clubagenda staat? Breng het hier onder de aandacht.
Plaats reactie
Lineke
Berichten: 94
Lid geworden op: 19-03-2015 22:04
Hondadag 4-takt bromfietsen vereniging 21-06-2015 Den Bosch

Bericht door Lineke » 18-04-2015 14:40

Hallo allemaal,


elk jaar heeft onze vereniging (Honda 4-takt bromfietsen vereniging) een Hondadag voor alle leden binnen onze vereniging. Jaarlijks komen hier zo'n 300-600 mensen op af van jong en oud.

De Hondadag 2015 zal plaats vinden in Den Bosch. Op het World Skate Center, Buitendijk 2-3. Op 21 juni 2015

Elk jaar rijden wij een toerrit met de hele club en hiervoor zoeken wij mensen die het leuk vinden om met de motor te begeleiden.

Hierbij wil ik graag een oproep plaatsen voor mensen met een motor die graag ons uit de brand willen helpen om de toerrit te begeleiden. (bijv. het afzetten van kruispunten)
Vanuit onze vereniging wordt geregeld dat er een cursus komt voor motorbegeleiding zodat iedereen die dag ook bevoegd is om te mogen begeleiden.

Naast het begeleiden ben je welkom om de hele dag aanwezig te zijn.

Ook voor de mensen die het leuk vinden om langs te komen zijn welkom. Ik moet er wel bij zeggen dat het terrein voor iedereen open is zonder een Honda 4-takt bromfiets. Wil je met een Honda 4-takt bromfiets komen? dan kan je aan de deur/ ingang nog lid worden van de vereniging om het terrein te kunnen bezoeken met brommer.

Mensen die zich willen opgeven voor de motorbegeleiding kunnen zich bij mij aanmelden op voorzitter@hondavereniging.nl

en voor meer informatie kunnen jullie kijken op ons forum: 4takt.net en onze website: http://www.hondavereniging.nl/


Grtjs Lineke.
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben rechtdoorzee :)


Plaats reactie