Mijn motor verleden
-
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 24-08-2014 10:10
Mijn motor verleden
Me eerste motor was een honda cb 550 four.
Jammer genoeg heb ik daar geen foto meer van.
Daarna kwam de suzuki 750 gt water gekoeld.
ook daar geen foto meer van.
wel van de volgende.
Suzuki Gs 750
Me ruggen breker op drie plaatsen au.
daarna kwam de Gs 1000.
en weer later de nieuwere gsx 1100 die gelijk verbouwd werd tot kevin swans replica. de pepsi met bij behorende outfit.
en toen kwam de gsx 1100 met aluminium delta frame , het pak werd mee genomen naar de nieuwere motor ha ha.
en daarna kwam er een mistake zal ik maar zeggen
en nog één
en toen kwam er eindelijk de Blade. 93 type.
gevolgd door me huidige die naar een verzekerde crash nooit meer is weg gegaan alleen maar is verbouwd en nog eens verbouwd.
En tussen door waren der natuurlijk wat blunders.
Nou ik zal nog wel wat vergeten zijn maar het word bedje tijd.
Gr uit de Brabantse nachten.
Jammer genoeg heb ik daar geen foto meer van.
Daarna kwam de suzuki 750 gt water gekoeld.
ook daar geen foto meer van.
wel van de volgende.
Suzuki Gs 750
Me ruggen breker op drie plaatsen au.
daarna kwam de Gs 1000.
en weer later de nieuwere gsx 1100 die gelijk verbouwd werd tot kevin swans replica. de pepsi met bij behorende outfit.
en toen kwam de gsx 1100 met aluminium delta frame , het pak werd mee genomen naar de nieuwere motor ha ha.
en daarna kwam er een mistake zal ik maar zeggen
en nog één
en toen kwam er eindelijk de Blade. 93 type.
gevolgd door me huidige die naar een verzekerde crash nooit meer is weg gegaan alleen maar is verbouwd en nog eens verbouwd.
En tussen door waren der natuurlijk wat blunders.
Nou ik zal nog wel wat vergeten zijn maar het word bedje tijd.
Gr uit de Brabantse nachten.
Trust is like a motormirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.”
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 12-03-2015 13:25
De mijne
1e ook een Honda CB500Four uit 1971. Het was in het jaar 1978. Wel special paint. Metallic groen met goudkleurige spikkels en oranje biezen.
2e Yamaha XS750
3e Honda CB75 Four. Ook geel.
Toen heeeel lang niets meer door kinderen etc.
Daarna 2009:
Kon goedkoop aan een Kawa LTD 454 komen. Motorrijden blijft kriebelen.
Ingeruild voor iets sportievers. Kawa GPZ900R (Kanariegeel).
Kon een leuke prijs maken bij inruil voor BMW K75C
Grooooote Jos Schurgers kuip waardoor hij loodzwaar werd voor.
Geruild voor Honda 750 CBX
Volgende was Kawa GPX 600R
Daarna Yamaha XJ 750
Deze beviel mij helemaal niet.
Volgende Honda NTV 650 Revere
Daarna BMW K75RT.
Paar keer mee gevallen en ingeruild voor een Yamaha XJ 600S Diversion bij een , niet nader te noemen bedrijf die mij daarmee behoorlijk belazerd heeft!.
Geruild voor een Kawa EX500 USA import.
Deze ingeruild voor een Yamaha XVS100 Dragstar.
Hier ruim 2 jaar op gereden maar kreeg op langere afstanden last van mijn rug. Voor een Adventure motor had ik geen geld (Suzi V-Strom etc. geen geld genoeg) dus heb nu een Honda 900RR Fireblade.
Het rijden bevalt goed hierop maar mijn voorkeur blijft uitgaan naar een Suzi V-Strom, Honda Transalp, Yamaha TDM, etc.
Ik wil ooit wel zoiets hebben.
[/img]
2e Yamaha XS750
3e Honda CB75 Four. Ook geel.
Toen heeeel lang niets meer door kinderen etc.
Daarna 2009:
Kon goedkoop aan een Kawa LTD 454 komen. Motorrijden blijft kriebelen.
Ingeruild voor iets sportievers. Kawa GPZ900R (Kanariegeel).
Kon een leuke prijs maken bij inruil voor BMW K75C
Grooooote Jos Schurgers kuip waardoor hij loodzwaar werd voor.
Geruild voor Honda 750 CBX
Volgende was Kawa GPX 600R
Daarna Yamaha XJ 750
Deze beviel mij helemaal niet.
Volgende Honda NTV 650 Revere
Daarna BMW K75RT.
Paar keer mee gevallen en ingeruild voor een Yamaha XJ 600S Diversion bij een , niet nader te noemen bedrijf die mij daarmee behoorlijk belazerd heeft!.
Geruild voor een Kawa EX500 USA import.
Deze ingeruild voor een Yamaha XVS100 Dragstar.
Hier ruim 2 jaar op gereden maar kreeg op langere afstanden last van mijn rug. Voor een Adventure motor had ik geen geld (Suzi V-Strom etc. geen geld genoeg) dus heb nu een Honda 900RR Fireblade.
Het rijden bevalt goed hierop maar mijn voorkeur blijft uitgaan naar een Suzi V-Strom, Honda Transalp, Yamaha TDM, etc.
Ik wil ooit wel zoiets hebben.
[/img]
Hou het rubber onder!
-
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 24-08-2014 10:10
motor verleden
Mooi man !!!!
En ja die Schurgers kuipen kende ik ook zware dingen maar kwaliteit veel opberg vakje enz.
Heb je nog wel eens op kenteken op gezocht wat er nog rond rijd van je oude motors ?
Ik wel de suzuki Gsx 1100 die ik in 93 weg deed aan een motorzaak.
deze rijd nog.
ik zou dat ding toch nog eens willen zien.
ik ben er mee in polen , tjechie en spanje frankrijk enz mee geweest.
dat ding was niet kapot te krijgen (rollagers) op het krukas.
daarom werden de blokken in de dragrace gebruikt.
leuk hoor die foto,s
En ja die Schurgers kuipen kende ik ook zware dingen maar kwaliteit veel opberg vakje enz.
Heb je nog wel eens op kenteken op gezocht wat er nog rond rijd van je oude motors ?
Ik wel de suzuki Gsx 1100 die ik in 93 weg deed aan een motorzaak.
deze rijd nog.
ik zou dat ding toch nog eens willen zien.
ik ben er mee in polen , tjechie en spanje frankrijk enz mee geweest.
dat ding was niet kapot te krijgen (rollagers) op het krukas.
daarom werden de blokken in de dragrace gebruikt.
leuk hoor die foto,s
Trust is like a motormirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.”
mijn eerste motor was een Maico 400 crossmotor daarna een suzuki 400 crosser , toen een poosje stil
toen kwam een cbr 600 hurricane op mn pad een crash fiets van een kennis die ik eerst als streetfigther heb opgebouwd en later weer van kuip heb voorzien
kuip was een polyester circuitkuip cbr 600 f achterbrug cbr 1000 voor wiel ducati 916 met 320 mm remschijven uitlaat onder het kontje gebouwd , lenslampen alla ducati 999 en natuurlijk matzwart
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 12-03-2015 13:25
Re: motor verleden
Heb inderdaad wel op kenteken gezocht maar tot de Kawa GPZ900R is niks meer van te vinden.ericsmetsers schreef:Mooi man !!!!
En ja die Schurgers kuipen kende ik ook zware dingen maar kwaliteit veel opberg vakje enz.
Heb je nog wel eens op kenteken op gezocht wat er nog rond rijd van je oude motors ?
Ik wel de suzuki Gsx 1100 die ik in 93 weg deed aan een motorzaak.
deze rijd nog.
ik zou dat ding toch nog eens willen zien.
ik ben er mee in polen , tjechie en spanje frankrijk enz mee geweest.
dat ding was niet kapot te krijgen (rollagers) op het krukas.
daarom werden de blokken in de dragrace gebruikt.
leuk hoor die foto,s
De LTD454 zou naar polen gaan, dat werd toen verteld. Waar de rest gebleven is weet ik niet. Zou inderdaad willen weten of er nog iets rondrijd maar dat is dan niet in Nederland.
Hou het rubber onder!
-
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 20-04-2015 11:17
mijn motorverleden..
Leuk de vehaltjes en fotos! Eric, nauwelijks te geloven dat het lastste alles hetzelfde bike is!!! Is dat een eigen design dat repsol patroon of heb je de kuip zo gekocht? Zooo gaaf! En alles zelf verbouwd jongens...pfff leuk! Ik heb gisteren een nieuw koplamp ingebouwd!! ( dit lukte niet zonder hulp ).. op de verpakking stond: up to 80% more light ..dan een gewone h7. En het klopte: ik heb nu zeker 1% meer licht! Het valt dus nog wel in de marge hihi...what a ripp- off
Goed het zonnrtje schijnt,. Ik ben 2 dagen vrij..dus ff op de motor stappen!! Fijne dag alle!
gr.claudia
ps.: ben al weer benieuwd naar een leuke grappige commentaar van Sander
Goed het zonnrtje schijnt,. Ik ben 2 dagen vrij..dus ff op de motor stappen!! Fijne dag alle!
gr.claudia
ps.: ben al weer benieuwd naar een leuke grappige commentaar van Sander
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)
(Austrian/Australian living in The NL)
-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: 26-02-2014 21:04
algemene motorpraat
Er gaat niets boven het orgineel