3 mei..

Hier kan alles gepost worden over motoren en aanverwante zaken
ericsmetsers
Berichten: 112
Lid geworden op: 24-08-2014 10:10

Bericht door ericsmetsers » 18-05-2015 23:57

Tot Vrijdag Erik.
Helaas me zoon en schoondochter kunnen toch niet mee.
De baas wil andré geen vrije dagen op laten nemen.
Nou ja hij is net terug van een week duiken in egypte.
Jammer , maar goed.
Ik zeg vooralsnog tot vrijdag.

Met de Brabantse Groeten. Eric :)
Trust is like a motormirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.”

ericsmetsers
Berichten: 112
Lid geworden op: 24-08-2014 10:10

Bericht door ericsmetsers » 19-05-2015 00:00

claudiaw schreef:Hoi, ja!!!! In juni weer! Kan niet wachten tot het weer een mooi ritje met jullie wordt! Cheers!
Wellicht dat je tussen door nog een leuke rit uitzet bij jou in de buurt ?
Nodig je ons uit starten we van uit jou na en bakje koffie (haha).

En Anders tot Juni Claudia.
En genieten he met de bike.
Trust is like a motormirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.”

claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17

Bericht door claudiaw » 19-05-2015 11:25

Hallo Eric & Co Bladerunners Inc :-) ik ben denk ik de laatste die een goede rit samenstelen zou kunnen...heel slechte orientering, relatief weinig kennis van Nederland, als ik alleen iets vinden moet plak ik meestal papiertjes op mijn tank met schilderstape...en neem de makkelijkste routen!! Dus we kunnen samen snelweg rijden!!! Hihi :-)
Bv de A3 in Duitsland..tot de grens van Oostenrijk. .Dan A1 naar Salzburg en Wenen, dan kunnen we alle bij mijn moeder in Wenen een bakkie doen!
Maar als tussendoor nog iemand rijden will!! Graag, vaak ben ik ook tijdens de week vrij en nirt WE...Kijk er uit naar elke rit, kan ja ook eens wat minder rijden en wat meer koffie aan de zee zijn! Trots op mijn firebladebuddies!! :-) vele lieve groeten en een heerlijke dag allen!
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)

ericsmetsers
Berichten: 112
Lid geworden op: 24-08-2014 10:10

Bericht door ericsmetsers » 19-05-2015 19:36

claudiaw schreef:Hallo Eric & Co Bladerunners Inc :-) ik ben denk ik de laatste die een goede rit samenstelen zou kunnen...heel slechte orientering, relatief weinig kennis van Nederland, als ik alleen iets vinden moet plak ik meestal papiertjes op mijn tank met schilderstape...en neem de makkelijkste routen!! Dus we kunnen samen snelweg rijden!!! Hihi :-)
Bv de A3 in Duitsland..tot de grens van Oostenrijk. .Dan A1 naar Salzburg en Wenen, dan kunnen we alle bij mijn moeder in Wenen een bakkie doen!
Maar als tussendoor nog iemand rijden will!! Graag, vaak ben ik ook tijdens de week vrij en nirt WE...Kijk er uit naar elke rit, kan ja ook eens wat minder rijden en wat meer koffie aan de zee zijn! Trots op mijn firebladebuddies!! :-) vele lieve groeten en een heerlijke dag allen!
Nou das niet verkeerd Wenen !!
Lijk me een mooie rit binnendoor der naar toe.
Leuk , ja ik ben ook blij met de club al jaren en jaren de neuzen staan van de meeste allemaal de zelfde kant op.
Weet je dat sommige club leden in 2004 geloof ik me hebben over gehuisd , en me nieuwe huis boven geheel hebben voorzien van laminaat en ze zelfs zwaar bouw werk hebben verricht zodat me garage snel gebouwd kon worden.
dat zijn echte vrienden toch !.
echt een fijne club. Groetjes en we zien elkaar nog. :D
Trust is like a motormirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.”

claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17

Bericht door claudiaw » 20-05-2015 10:28

Wat fijn wat je schrijft over de club, Eric!!
Top!
I cu idd gauw...hopelijk in juni! Nu maar voor jullie voor een mooi pinksteren WE hopen!
Groetjes uit Wassenaar
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)

claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17

Bericht door claudiaw » 20-05-2015 16:34

Gisteren weer ANWB moeten bellen, kon hem niet meer starten..dacht het is de batterij en zo gepiept...pfff...nee helaas blijkt het of de spanningsregelaar te zijn ( die is nu besteld..) of de generator ( als ik dat goed onthouden heb..dat ronde spoeletje onder dat ronde dekseltje..:-) ) dan moet dat ding opnieuw gewikkeld worden..weer geen motor voor over een week als het dat is..)
pfff..zou ik toch niet mee hebben kunnen rijden pinksteren..hier in de omgeving gaat het wel denk ik..hangt nu elke nacht op een druppellader..
Volgend leven wordt ik motor mechanic!! Dat weet ik al zeker! Honda monteur!! :-)
OK lieve mensen!! Veilig rijden graag alle as weekend en veel veel plezier!
Proost en cheers :-)
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)

papparossi
Berichten: 285
Lid geworden op: 24-12-2013 14:42

Bericht door papparossi » 20-05-2015 21:23

Afbeelding
1993-2000-2004-2006-2017.... Blade for ever

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul

claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17

Bericht door claudiaw » 21-05-2015 01:42

Oh neeeee..wat is gebeurd???alles OK met jou????
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)

Sander
Site Admin
Berichten: 496
Lid geworden op: 04-06-2013 21:29

Bericht door Sander » 21-05-2015 17:18

Niets aan de hand hoor, Gerrit laat gewoon even zien waar bij een 2004 blade de spanningsregelaar zou moeten zitten :wink:

Maar wees gerust Claudia, je hebt pas echt een Fireblade (gehad) als je minimaal 1 keer de spanningsregelaar hebt vervangen en minimaal 1 keer de dynamo. Ook dat hoort bij Honda (Fireblade) rijden. Je kunt trouwens heel eenvoudig (laten) meten of het de dynamo is, of de spanningsregelaar die problemen geeft. Maar dat zal ik wel even ergens anders posten. Heeft allemaal niets meer met 3 mei te maken he?

Soms zit het mee, vaak zit het tegen..... Maar wat er ook gebeurt: altijd blijven lachen!
Er gaat niets boven het origineel!

claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17

Bericht door claudiaw » 21-05-2015 17:32

Hoi Sander, thanks a lot!!
Heb idd op een duits firebladeforum gelezen dat dit de zwakke punten van een blade zijn..
Ik ga dus door naar de technische vragen en 3 mei verlaten...:-)
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)


Plaats reactie