Nog maar een keer voorstellen ;)

Hier kunnen nieuwe leden zich voorstellen
Plaats reactie
El Sandro
Berichten: 46
Lid geworden op: 20-08-2014 19:49
Nog maar een keer voorstellen ;)

Bericht door El Sandro » 20-08-2014 20:13

Ik ben Sander uit Schijndel.

Sommige kennen me nog van de m'n gele 900RR streetfighter.
Dat project stond op het oude forum wat verloren is gegaan :(

Nu ben ik in het bezit van een 2006 sc57 1000RR.

Ik kan zo geen foto's plaatsen hier, sorry.

Maar hij heeft een hele mooie unieke kleurstelling.
Frame, achterbrug en wielen zwart, en de kappen parelmoer wit met zwarte orginele strepen, met een rood biesje er om heen :)

Of even kijken op: facebook.com/swcustomshop
Tijdelijk motorloos :(
1e motor: 900RR Blade Streetfighter
2e motor: '06 Blade 1000RR
En een GSXR 750W stuntbike

Sander
Site Admin
Berichten: 496
Lid geworden op: 04-06-2013 21:29

Bericht door Sander » 21-08-2014 05:26

Ook welkom terug dan!

Foto's kun je pas na een bericht of 3 plaatsen geloof ik. Komt vanzelf goed :D

succes!
Er gaat niets boven het origineel!

Vuurblaadje
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-01-2014 23:07

Bericht door Vuurblaadje » 21-08-2014 15:47

oooooh ja die gele 8)

Welkom terug! En ik heb even gekeken en die kleurstelling is inderdaad een mooie :wink: Zien je wel bij een clubrit.

Waar heb je die set besteld?

En we spreken over kuipen, kappen zitten op scooters :roll:
Liever een pak vol zweet, dan geen vel meer op mijn reet.

Das Beste oder nichts

El Sandro
Berichten: 46
Lid geworden op: 20-08-2014 19:49

Bericht door El Sandro » 22-08-2014 19:57

Ja okey inderdaad kuipen...

Maar ik heb de set bij kappenset.nl vandaan ;)

Vandaar dat ik zei kappen :lol:

De meeste zijn er niet over te spreken, ik zelf ok niet zo vanwegen dat ze gewoon liegen op hun website.

Ze hebben niks op voorraad, ik heb 7 weken moeten wachten en elke keer iets beloven en niet nakomen...

Uiteindelijk wel gekregen, en ben er tevreden over aangezien het een imitatieset is, is hij wel heel mooi 8)
Tijdelijk motorloos :(
1e motor: 900RR Blade Streetfighter
2e motor: '06 Blade 1000RR
En een GSXR 750W stuntbike

Vuurblaadje
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-01-2014 23:07

Bericht door Vuurblaadje » 23-08-2014 13:16

Ik heb ook een nieuwe kuipset gemonteerd 2 jaar terug.

Ik heb tientallen site's bekeken, met diverse leveranciers contact gehad en honderden revieuws gelezen over kuipsets. Ik ben daar ruim 9 maanden mee bezig geweest om de kuipset te vinden van de goede kwaliteit en met de beste pasvorm. En ik garandeer je ik heb echt overal gekeken. Op markplaats, op ebay etc etc etc. De Nederlandse aanbieders vielen als eerste af.

Uiteindelijk ben ik uitgekomen op een site waar ik het uiteindelijk ook gekocht heb. En ik moet je zeggen, het paste perfect, echt 100% pasgarantie, kleur is prima en goed gespoten.

www.nicecycle.com is de site waar ik het besteld heb en waar ik als het nodig is zeker weer zal bestellen. De service en het contact is perfect. Alles keurig netjes ingepakt en verzonden.

Wat is het verschil met nicecycle en andere aanbieders. Ze vertellen het op hun site al maar ik heb het zelf gecontroleerd met mijn originele kuipset, nicecycle gebruikt ABS plastic en dit staat ook aan de binnenkant van de kuipset. Dit stond ook aan de binnenkant van de originele kuipset van mijn oude kuipen, zelfs de nummers kwamen overeen. Nicecycle giet het plastic in mallen, de andere aanbieders persen de kuipen in vorm. Gieten is beter want het vloeistof loopt zo perfect overal de mal in.

Ja Nicecycle produceert ook in China en gebruikt Chinese medewerkers...MAAAAAR deze fabriek word gerund door Amerikaanse managers die de kwaliteit waarborgen volgens Amerikaanse standaard. Ze gebruiken genoeg lagen verf en genoeg lagen blanke lak. Het enige waardoor je kan zien dat de prijs laag is, is dat de kuipen niet aan de binnenkant gespoten worden en dat er misschien een klein stofje op de lak zit. Maar goed je kan niet alles hebben. En het spuiten aan de binnenkant kan je zelf doen in kleur.

Kijk maar op hun site, ze komen ook in diverse motorbladen erg goed uit de test en word ook vaak aanbevolen.

Dus mocht jij of iemand anders besluiten om ooit weer een kuipset te kopen, dan is mijn oprechte advies, koop hem hier!!
Liever een pak vol zweet, dan geen vel meer op mijn reet.

Das Beste oder nichts


Plaats reactie