Nu leven Op nieuw voorstellen

Hier kunnen nieuwe leden zich voorstellen
ericsmetsers
Berichten: 112
Lid geworden op: 24-08-2014 10:10
Re: 20 jaar

Bericht door ericsmetsers » 28-04-2015 23:23

papparossi schreef:Eric,

Gave filmbeelden :D
voor je rijbewijs ha ha ha ach ja boys will be boys.
m.v.g en tot zondag i hope.
Trust is like a motormirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.โ€

Sebastiaan
Berichten: 10
Lid geworden op: 04-04-2015 22:03
filmen

Bericht door Sebastiaan » 29-04-2015 21:59

Zeer mooi gefilmd,ziet er strak uit en ook mooie scherpe beelden.als je vaker filmpjes hebt zet er maar op๐Ÿ˜€vind ik mooi om te zien๐Ÿ˜‰
Loat goannnnnn

ericsmetsers
Berichten: 112
Lid geworden op: 24-08-2014 10:10
Re: filmen

Bericht door ericsmetsers » 29-04-2015 22:26

Sebastiaan schreef:Zeer mooi gefilmd,ziet er strak uit en ook mooie scherpe beelden.als je vaker filmpjes hebt zet er maar op๐Ÿ˜€vind ik mooi om te zien๐Ÿ˜‰
Dag Sebastiaan Bedankt voor het compliment ,maar tegenwoordig film je met een nep gopro al super scherp.

Ik hoop er nog veel te kunnen plaatsen.

M.v.g Eric.
Trust is like a motormirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.โ€

pascalsc33
Berichten: 42
Lid geworden op: 15-02-2014 11:47

Bericht door pascalsc33 » 01-05-2015 21:27

Hoi Eric

Wauw wat een verhaal welkom en wat goed dat het beter met je gaat.
Ik ben zelf ook pas lid sinds afgelopen jaar 5 landen tocht heb ik vorig jaar al gereden moet eerlijk zeggen schitterende route en ga zeker weer mee dit jaar.Maar als het weer een beetje wil meedoen misschien tot zondag. :)

ericsmetsers
Berichten: 112
Lid geworden op: 24-08-2014 10:10
Welkom

Bericht door ericsmetsers » 02-05-2015 01:17

pascalsc33 schreef:Hoi Eric

Wauw wat een verhaal welkom en wat goed dat het beter met je gaat.
Ik ben zelf ook pas lid sinds afgelopen jaar 5 landen tocht heb ik vorig jaar al gereden moet eerlijk zeggen schitterende route en ga zeker weer mee dit jaar.Maar als het weer een beetje wil meedoen misschien tot zondag. :)
Heel mooi dat je lid bent , die vijf landen punt , ik dacht dat me zoon en schoondochter die rit ook hebben gereden.
Je zal wel plezier Hebben gehad vermoed ik.
Dit jaar wil ik er ook bij zijn , daar heb ik naar toe overleefd zeg maar.
Ja, Pascal een heel vreemd gewaarwording , Ik verbaas me soms om de kleinste details , b.v.b dat ik samen met me zoon iemand zijn zware meubels in een bus schouw voor een verhuizing , iets wat ik nooit meer voor mogelijk hield anderhalve jaar geleden , of gewoon iets simpels als dansen op de disco vloer op een oud liedje , pump it up , hahah. (zonder zuurstop op de bank zitten) enz.
nou ik hoop ook tot zondag mits het weer het toelaat , want ja ik heb op me 53 jaar een hekel gekregen aan het regenpak.
En zoals hier op de foto,s wil liever niet erbij staan. haha.
en dan kunnen we elkaar even de hand schudden.
M.V.G Eric.
Afbeelding

Afbeelding
Trust is like a motormirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.โ€

claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17

Bericht door claudiaw » 19-06-2015 12:03

Hey Eric!! Hoe is het met jou nu? Hoe gaat het met jouw arm? Kan je weer rijden? Het warme weer komt er ook aan..kan je weer mooi rijden!!
Groetjes Claudia
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)

ericsmetsers
Berichten: 112
Lid geworden op: 24-08-2014 10:10

Bericht door ericsmetsers » 19-06-2015 18:57

Hoi Claudia.
Inmiddels is de pijn behoorlijk gezakt en heb ik weer wat rond gereden in de omgeving.
Dus Next time better.
Ik ga nu voortaan me eigen wel in acht nemen net voor een rit.
Ik zal geen gekken streken meer uithalen.
Jullie hebben in ieder geval een super rit gehad tof hoor.
Verder dat goede weer ? het moet nu wel even wat droger worden hier zo.
Ik heb bij me zoon zijn banden gewisseld en zal bij me eigen ook even de achterband verwisselen.
En de ketting en tandwielen dan staat ze weer te poppelen om bereden te worden hahah.
Morgen eerst even naar een mooi hoekbank gaan kijken ook leuk beetje veranderen in huis.
Alee beste groetjes blade girl met je pret eyes.
:D :D
Trust is like a motormirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.โ€

ericsmetsers
Berichten: 112
Lid geworden op: 24-08-2014 10:10

Bericht door ericsmetsers » 19-06-2015 19:04

Trouwens Heeft er nog iemand geluisterd naar het blok van Lineke ?
grt erioc
Trust is like a motormirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.โ€

Sander
Site Admin
Berichten: 496
Lid geworden op: 04-06-2013 21:29

Bericht door Sander » 20-06-2015 20:00

ericsmetsers schreef:Trouwens Heeft er nog iemand geluisterd naar het blok van Lineke ?
grt erioc
Jazeker. Blok is niets mis mee, geluid kwam uit de eindaandrijving. Waarschijnlijk achterwiellager(s) en/of het tandwiellager.
Er gaat niets boven het origineel!

claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17

Bericht door claudiaw » 20-06-2015 20:16

Ja precies dat zelfde denk.ik ook...hihi
Lineke zou gelijk aan mij hebben kunnen vragen...:-)

Hey..super Eric dat het beter met je gaat!! Beslist geen tuinwerk meer voor clubritjes!! Lieve groetjes!!! Je kan ook zeker beter motorrijden...:-)
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)


Plaats reactie