even voorstellen

Hier kunnen nieuwe leden zich voorstellen
Sebastiaan
Berichten: 10
Lid geworden op: 04-04-2015 22:03

Bericht door Sebastiaan » 14-04-2015 23:05

Ben op zoek naar een uitlaatbeugel kan ik niet vinden anders maar op zoek naar een nieuwe demper of uitlaatsysteem en die knipperlichten vond ik ook best wel jammer.dit is mijn eerste motor dus voor de rest ff kijken wat er allemaal mogelijk is om hem in orde te maken en ik weet ook nog niet of ik hem helemaal ga restaureren of in de toekomst een andere blade koop, maar ik zet eerst de originele uitlaat erop aankomend weekend
Loat goannnnnn

pascalsc33
Berichten: 42
Lid geworden op: 15-02-2014 11:47

Bericht door pascalsc33 » 01-05-2015 21:32

Hoi sebastiaan welkom

ericsmetsers
Berichten: 112
Lid geworden op: 24-08-2014 10:10
welkom

Bericht door ericsmetsers » 02-05-2015 01:31

welkom Sebastiaan.
Je heb trouwens wel het leuke type.
lekker snel wild blok was dat,
Klein modificatie waren er wel nodig.
Het lager van de tandwiel drager was te zwak en liep gauw stuk.
En het veertje van de schakelrol druk veer was te zwak en werd vervangen. door een sterkere zodat ie niet uit zijn versnelling schoot.
En de stekker van de dynamo zou ik controleren of deze niet wat verbrand is.
dat zou dan problemen kunnen opleveren met het laden.
verder een prima machine.
Back to de basic. zo als de blade bedoeld was.
veel gaatjes in de kuip en rem schijven , om het gewicht naar beneden te krijgen.
Top man.
Trust is like a motormirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.”

Sebastiaan
Berichten: 10
Lid geworden op: 04-04-2015 22:03
thanks

Bericht door Sebastiaan » 02-05-2015 09:12

Bedankt voor het verwelkomen pascal en Eric.
En eric ook bedankt voor de tips.Alleen ik sleutel zelf eigenlijk niet aan de motor alleen kleinere dingetjes zoals temperatuur sensor vervangen of luchtfilter dat kan ik zelf wel,maar voor de rest laat ik bijna alles doen als er wat moet gebeuren gebeuren.mijn motto is altijd laat het werk aan de vakman over of er moet een vakman bij zijn die je helpt zodat je het kunt leren.
Loat goannnnnn


Plaats reactie