Even voorstellen....

Hier kunnen nieuwe leden zich voorstellen
claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17
Even voorstellen....

Bericht door claudiaw » 28-04-2015 22:03

Hihi..moet nog steeds lachen over de bier-fotos die Sander van jullie gestuurd heeft...:-) ik drink ook net een Hertog Jan..elke dag een biertje.
Hoe kom je dan op Stein, Eric? Dat is in Duitsland...woon je daar in de buurt?? Dacht je woont bij Tilburg...Soms snap ik niet alles..is mijn buitenlands zijn...:-)
In ieder geval toppie tips over de navigatie .ik kijk maar wat voor mij mogelijk is..
Nu ff geen regen op Zondag please...Heb ook de Roswitha gegoogled! Leuke vrouw, respect!! Dat staat ook op mijn "bucket lijst" ten minste een keertje op de circuit oefenen..komend jaar een keertje met de anwb denk ik..dat lijkt me voldoende uitdaging voor mij.
Fijne avond iedereen en vele lieve groetjes, claudia
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)

ericsmetsers
Berichten: 112
Lid geworden op: 24-08-2014 10:10
Re: Even voorstellen....

Bericht door ericsmetsers » 29-04-2015 00:08

claudiaw schreef:Hihi..moet nog steeds lachen over de bier-fotos die Sander van jullie gestuurd heeft...:-) ik drink ook net een Hertog Jan..elke dag een biertje.
Hoe kom je dan op Stein, Eric? Dat is in Duitsland...woon je daar in de buurt?? Dacht je woont bij Tilburg...Soms snap ik niet alles..is mijn buitenlands zijn...:-)
In ieder geval toppie tips over de navigatie .ik kijk maar wat voor mij mogelijk is..
Nu ff geen regen op Zondag please...Heb ook de Roswitha gegoogled! Leuke vrouw, respect!! Dat staat ook op mijn "bucket lijst" ten minste een keertje op de circuit oefenen..komend jaar een keertje met de anwb denk ik..dat lijkt me voldoende uitdaging voor mij.
Fijne avond iedereen en vele lieve groetjes, claudia
Stein is een gemeente in nederlands-limburg van daar uit begint de meeste pret je gaat richting het drie landen punt D-B-L daar beginnen de hoogte verschillen en haarspeld bochtjes steeds meer terrein te winnen. heerlijk als je een goede dag hebt en en warm bent gelopen en in je HUM zit.
wil je niet meer van je bike af , ik ben weleens samen met henk deheus gewoon naar een tientallen bochtjes om gedraaid om ze terug te rijden.
gewoon super.
En ja je moet echt eens het circuit op , me aanstaande schoondochter heeft dat ook een paar keer gedaan.
je leert enorm veel , al weet ik niet of jij dat nodig hebt , wellicht rijd je al super ,
En inderdaad ik hoop ook op droog weer , op dit moment word nog 80 % regen voorspeld , en ja ik rijd niet graag meer in de regen.
geeft me een glibberige idee,en ha ha al is dat niet geheel waar met de juiste banden kan je ook hard hoor !!!.
Oja en dat bier doet vreemde dingen met de motorrijder.
Of niet dan heer prins ha ha.
aléé de beste groetsels terug ik ga ook maar me mand opzoeken.

Afbeelding

Afbeelding
Konijntjes ? kan me nie heugen dat ik die had geplaatst !.
Trust is like a motormirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.”

claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17
even voorstellen...

Bericht door claudiaw » 30-04-2015 10:47

Ja, circuit op zijn tijd, het is gewoon dat alles zo duur is, anders zou ik daar elke week (proef) rijden!! :-)
Het wordt geen mooi weertje Zondag, denk ik! :-(
Kunnen we niet Zaterdag rijden??? Te short notice voor iedereen zeker...
Groetjes weer eens...
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)

ericsmetsers
Berichten: 112
Lid geworden op: 24-08-2014 10:10
Re: even voorstellen...

Bericht door ericsmetsers » 30-04-2015 12:33

claudiaw schreef:Ja, circuit op zijn tijd, het is gewoon dat alles zo duur is, anders zou ik daar elke week (proef) rijden!! :-)
Het wordt geen mooi weertje Zondag, denk ik! :-(
Kunnen we niet Zaterdag rijden??? Te short notice voor iedereen zeker...
Groetjes weer eens...
Inderdaad is alles wat met circuit te maken heeft best wel duur vind ik.
En zondag tja het moet geen nood weer zijn.
Anders denk ik toch dat ik afhaak.
in de regen kn ik me fun niet meer vinden.
en dan nog met een nat pak terug naar huis is ook minder.
Van mijn mag het ook wel op zaterdag.
Maar ik denk dat de meerderheid hun plannen al hebben vast staan op die dag.
De Brabantse groetjes.
Trust is like a motormirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.”

claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17

Bericht door claudiaw » 30-04-2015 13:23

beetje balen..alleen maar Zondag gaat het regenen! In de regen naar werk enz maakt niets uit..maar een uitrit van paar honderd km's...pfffff ook de groetjes!
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)

pascalsc33
Berichten: 42
Lid geworden op: 15-02-2014 11:47

Bericht door pascalsc33 » 01-05-2015 21:27

Hoi Claudia welkom!! :)

claudiaw
Berichten: 119
Lid geworden op: 20-04-2015 11:17

Bericht door claudiaw » 01-05-2015 21:38

Nog eens dank voor het welkom..Pascal en alle!! :-)
Ben benieuwd wie alle komt opdagen op Zondag..omdat regen voorspelt is...
lieve groetjes!!
Claudia
(Austrian/Australian living in The NL)


Plaats reactie